Máte dotaz či připomínku?

Klientská linka: 958 888 888

E-mail (Problémy s instalací): smartclient@pojistovnacs.cz
E-mail (Ostatní dotazy): podpora@pojistovnacs.cz

Máte dotaz či připomínku?

* – povinné pole

Nabídky FLEXI životního pojištění můžete podepsat vlastnoručním digitálním podpisem. Stačí si instalovat podpisovou aplikaci z těchto stránek a mít k dispozici podpisový tablet (SignPad). Jak získat podpisový tablet se informujte u vašeho regionálního obchodního manažera či klíčového account manažera.

Jak zpracovat digitálně podepsanou nabídku?

Po instalaci podpisové aplikace se vám v aplikaci SmartClient automaticky objeví volba digitálního podpisu nabídky.

Nabídku namodelujte v počítači tak, jak jste zvyklí. Nezapomeňte, že v případě digitálního podpisu je potřeba vyplnit mobilní telefon a e-mail klienta. Pokud máte zaškrtnutu volbu digitálně podepsat, z náhledu nabídky přímo přejdete do podpisové aplikace.

V aplikaci se vám zobrazí přehled všech podpisových polí. Pole postupně aktivujte k podpisu. Klient a vy prostřednictvím tabletu umístíte do dokumentu podpisy, stejně jako při podpisu papírové verze nabídky.Po umístění všech podpisů se vás aplikace automaticky zeptá, zda chcete nabídku uložit a odeslat do PČS. Po vašem odsouhlasení se nabídka uloží do aplikace SmartClient a bude čekat na synchronizaci aplikace. Všechny dokumenty naleznete ve formátu PDF pod záložkou DOKUMENTY.

Nemusíte klientovi nic tisknout ani mu předávat pojistné podmínky ‒ všechny potřebné podklady včetně podepsané nabídky klientovi předáme prostřednictvím úložiště. Po přijetí dat klientovi odešleme e-mail s linkem do úložiště a SMS s přístupovým kódem.

Instalační soubor k dispozici zde.

  1. Klikněte na link pro stažení instalačního balíčku. V závislosti na Vašem prohlížeči se Vám může nabídnout spuštění instalace, uložení balíčku nebo obojí. Klikněte na „Spustit“. V případě, že nebude možné instalaci spustit přímo, nejprve balíček uložte a teprve poté instalaci spusťte.
  2. Po několika vteřinách naběhne průvodce instalací. Klikněte na „Další“.
  3. Pak spusťte instalaci pomocí tlačítka „Instalovat“.
  4. Instalace bude probíhat několik minut. Po dokončení instalace klikněte na „Další“.
  5. Potvrďte instalaci tlačítkem „Dokončit“.
  6. Aplikaci je možné spustit pouze prostřednictvím aplikace SmartClient, proto se na ploše nevytvoří ikona pro spuštění. Úspěšnou instalaci ověříte po spuštění aplikace SmartClient tak, že se v záložce „SYNCHRONIZACE“ objeví nová položka PČS SignoSoft.
  1. Co potřebuji k tomu, abych mohl digitálně podepisovat?
    Z těchto stránek si nainstalujte sjednávací aplikaci SmartClient a podpisovou aplikaci PČS SignoSoft. Pro podepsání potřebujete podpisový tablet (tzv. SignPad). Je možné podepisovat i na SignPadu, který si sami pořídíte nebo získáte od jiné pojišťovny. Naše řešení podporuje SignPady značky Wacom STU 300, STU 430 a STU 530. O aktuální nabídce SignPadů se informujte u vztahového manažera naší společnosti.

  2. Jak je nakládáno s biometrií (rychlost, tlak pera a zrychlení), která je zachycena při podpisu?
    Biometrie je zašifrována ihned po podpisu a celý podpis je neoddělitelně připojen k dokumentu. Dokument je zabezpečenou cestou odeslán do pojišťovny. Klíč k rozšifrování biometrie je uložen u nezávislé autority a pojišťovna tedy nemá přístup k těmto citlivým datům. K rozšifrování biometrie by došlo pouze v případě soudního sporu.

  3. Proč musí být vyplněn e-mail a mobilní telefon klienta?
    Správné kontakty jsou důležité pro předání dokumentace klientovi. V závěrečných ustanoveních se zavazujeme dokumentaci předat prostřednictvím úložiště, do kterého se klient dostane prostřednictvím odkazu v e-mailu. Pokud se nepovede klientovi doručit e-mail, nebude možné nabídku zplatnit.

  4. Při spuštění podpisu mi aplikace hlásí „Chyba při inicializaci Signpadu. Zkontrolujte připojení Signpadu k počítači.“
    Zkontrolujte, zda je SignPad připojen do funkčního USB. Pokud bude problém přetrvávat, nepovedlo se pravděpodobně stáhnout ovladače SignPadu. Kontaktuje Help Desk, který zadá požadavek na IT podporu aplikace.

  5. Při ukládání podpisu se zobrazí: „Podpis není platný. Podepište se znovu, prosím.“ Podpis obsahuje příliš málo charakteristik. Musí být např. širší než 1 cm. Zkuste podpis zvětšit.

  6. Jak stornovat nebo změnit podepsanou nabídku?
    Po digitálním podpisu nelze zabránit odeslání do PČS. Od okamžiku podpisu a uložení nabídky ve SmartClientovi je k nabídce přistupováno stejně jako by byla podepsána papírově a podána na poštu. Je třeba sepsat odvolání nebo žádost o změnu podepsanou klientem (lze pouze papírově).

  7. Jak ověřím, že je nabídka v pořádku doručena do pojišťovny?
    V záložce DOKUMENTY aplikace SmartClient je třeba zkontrolovat stav nabídek. Stav zpracování zobrazuje ikony na úrovní prvního řádku a textový detail lze zjistit po najetí myši na ikonu.

    1. Nabídka je rozpracována, čeká na podpis

    ilustrační obrázek

    2. Nabídka podepsána, čeká na synchronizaci SmartClienta – již ji nelze editovat

    ilustrační obrázek

    3. Nabídka byla odeslána do PČS

    ilustrační obrázek

    4. PČS přijala nabídku do zpracování

    ilustrační obrázek

  8. Klientovi nedorazil e-mail nebo SMS
    V záložce DOKUMENTY ověřte, že SmartClient odeslal nabídku a byla přijata do pojišťovny. E-mail a SMS klientovi odesíláme následující den ráno po přijetí dat. Zkontrolujte, zda je v nabídce správně vyplněn e-mail a mobilní telefon klienta. Pro opětovné zaslání kontaktujte Help Desk.