Prescoring

Rychlé, jednoduché a návodné vytvoření požadavku o prescoring

Jednotný formát požadavku

Rychlejší odpověď na váš požadavek

Webová aplikace pro notebooky, PC a mobilní zařízení

  • Předběžné zdravotní posouzení, zda můžeme přijmout klienta do pojištění, s ohledem na požadovaná rizika, dodaný zdravotní dotazník a lékařskou dokumentaci.
  • Zprávu s výsledkem předběžného zdravotního posouzení Vám zašleme co nejdříve na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti o prescoring.
  • Následně můžete sepsat nabídku pojistné smlouvy v aplikaci SmartClient.

NA CO NEZAPOMENOUT

  • K žádosti o prescoring je nutné VŽDY přiložit vyplněný zdravotní dotazník se zaškrtnutým souhlasem se zpracováním údajů o zdravotním stavu a podpisem klienta (nařízení GDPR – bez zaškrtnutého souhlasu nelze žádost zpracovat) a veškerou zdravotní dokumentaci k zdravotním problémům uvedeným v dotazníku.
  • Zdravotní dotazník naleznete ZDE.
  • Pro správné vyhodnocení prescoringu potřebujeme aktuální zdravotní dokumentaci – zprávu z poslední kontroly. Nepřikládejte prosím staré lékařské zprávy.
  • Osobní údaje klienta ve zdravotní dotazníku a zdravotní dokumentaci musí být čitelné.
  • Pro prescoring je minimální pojistná částka na smrt, invaliditu a vážné nemoci nad 100.000 Kč, maximální pojistná částka je 5 000 000 Kč.
  • Pro pojistné částky v limitech bez zdravotního zkoumání prescoring nezpracováváme.
  • Velikost nahraných souborů nesmí překročit velikost 10 MB.

KDY PRESCORING NEDĚLÁME

  • Pro stávajícího klienta s aktivní pojistnou smlouvou.
  • Pro klienta, u něhož v posledních 3 měsících nebyla dokončena nabídka pro nedodání zdravotní dokumentace.
  • Pro klienta, kterému chcete nastavit limity bez zdravotního zkoumání.
  • Pro klienta, jehož všechny odpovědi ve zdravotním dotazníku jsou záporné.
  • U dítěte - děti na vstupu do pojištění zdravotně nezkoumáme.

Spuštěním aplikace potvrzuji přečtení a akceptaci pravidel pro použití aplikace.

Aplikaci můžete spustit ZDE.

Máte dotaz či připomínku?

Kontaktujte nás, prosím: 

Linka pro poradce: 957 115 115 

E-mail: podporaflexi@koop.cz

Pracovní doba: Po - Pá: 8:00 - 18:00

Kde se můžeme potkat

Navštívit nás můžete v 0 pobočkách po celé České republice.

Přeskočit na hlavní nabídku