Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Prescoring

Rychlé, jednoduché a návodné vytvoření požadavku o prescoring

Jednotný formát požadavku

Rychlejší odpověď na váš požadavek

Webová aplikace pro notebooky, PC a mobilní zařízení

  • Předběžné zdravotní posouzení, zda můžeme přijmout klienta do pojištění, s ohledem na požadovaná rizika, dodaný zdravotní dotazník a lékařskou dokumentaci.
  • Zprávu s výsledkem předběžného zdravotního posouzení Vám zašleme co nejdříve na e-mailovou adresu uvedenou v žádosti o prescoring.
  • Následně můžete sepsat nabídku pojistné smlouvy v aplikaci SmartClient.

NA CO NEZAPOMENOUT

  • K žádosti o prescoring je nutné VŽDY přiložit vyplněný zdravotní dotazník se zaškrtnutým souhlasem se zpracováním údajů o zdravotním stavu a podpisem klienta (nařízení GDPR – bez zaškrtnutého souhlasu nelze žádost zpracovat) a veškerou zdravotní dokumentaci k zdravotním problémům uvedeným v dotazníku.
  • Zdravotní dotazník naleznete ZDE.
  • Pro správné vyhodnocení prescoringu potřebujeme aktuální zdravotní dokumentaci – zprávu z poslední kontroly. Nepřikládejte prosím staré lékařské zprávy.
  • Osobní údaje klienta ve zdravotní dotazníku a zdravotní dokumentaci musí být čitelné.
  • Pro prescoring je minimální pojistná částka na smrt, invaliditu a vážné nemoci nad 100.000 Kč, maximální pojistná částka je 5 000 000 Kč.
  • Pro pojistné částky v limitech bez zdravotního zkoumání prescoring nezpracováváme.
  • Velikost nahraných souborů nesmí překročit velikost 10 MB.

KDY PRESCORING NEDĚLÁME

  • Pro stávajícího klienta s aktivní pojistnou smlouvou.
  • Pro klienta, u něhož v posledních 3 měsících nebyla dokončena nabídka pro nedodání zdravotní dokumentace.
  • Pro klienta, kterému chcete nastavit limity bez zdravotního zkoumání.
  • Pro klienta, jehož všechny odpovědi ve zdravotním dotazníku jsou záporné.
  • U dítěte - děti na vstupu do pojištění zdravotně nezkoumáme.

Spuštěním aplikace potvrzuji přečtení a akceptaci pravidel pro použití aplikace.

Aplikaci můžete spustit ZDE.

Máte dotaz či připomínku?

Kontaktujte nás, prosím: 

Linka pro poradce: 957 115 115 

E-mail: podporaflexi@koop.cz

Pracovní doba: Po - Pá: 8:00 - 18:00

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku