Změny v průběhu pojištění
FLEXI se vám přizpůsobí v kterémkoli okamžiku života. V průběhu pojištění můžete svoji smlouvu měnit podle Vaší aktuální situace.
O změnu v pojistné smlouvě může žádat pouze pojistník.
V případě, že je pojistník odlišný od pojištěného, může změnit obmyšlenou osobu nebo změnit zajištění závazku jen se souhlasem pojištěného. Žádost musí v tomto případě podepsat pojistník, příp. i pojištěné osoby.
Jak změnu provést:
- Telefonem: Základní změny kontaktních údajů (korespondenční adresa, telefon a email) nám můžete nahlásit telefonem na lince 957 105 105. Pro hovor si prosím připravte číslo smlouvy. Veškeré změny po telefonu jsou zdarma.
- George/Servis24: Kontaktní údaje, změnu obmyšlených osob, změna investiční strategie a rozložení kapitálové hodnoty do fondů. Tyto změny jsou zcela zdarma.
- Korespondenčně: pomocí formuláře můžete provést veškeré změny, které smlouva umožňuje. První korespondenční změna v kalendářním roce je zdarma. Za druhou a každou další již účtujeme poplatek dle platného sazebníku.
Kontaktní údaje, obmyšlené osoby a fondy můžete změnit přes jednodušší formulář: Z5007 Žádost/sdělení netechnické změny v pojistné smlouvě Změnu kontaktních údajů, osob a rizik provedete na formuláři dle typu smlouvy:
ZD008 Žádost o změnu v pojistné smlouvě FLEXI životní pojištění ZD011 Žádost o změnu v pojistné smlouvě (všechny ostatní smlouvy)
Kde se můžeme potkat
Navštívit nás můžete v 828 pobočkách po celé České republice.