Zdravotní a sociální infolinka MAJÁK

Ušetří vám mnoho času

Orientace ve složitém systému sociální péče není jednoduchá.

Věci se stále mění

Je dobré dostat aktuální informace od zasvěcených odborníků.

Unikátní spojení informací na jednom místě

Když máte dotaz o zdraví nebo nároku na sociální péči.

Neomezené volání

Volat může kdokoli z rodiny - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

K čemu je dobré sjednat si služby zdravotní a sociální infolinky MAJÁK

Občas nemusíte dobře pochopit svého lékaře a nechce se vám volat mu s dotazy. Někdy potřebujete znát i názor dalšího lékaře na stejnou věc. A pokud se ke zdravotním problémům přidají i otázky ze složité sociální problematiky, není nad to mít se kam obrátit pro rychlou a přesnou informaci. Vyznat se ve složitém systému sociální péče, na co máte nárok a kolik za to zaplatíte, vyžaduje spoustu času. Infolinka vám ušetří náročné pátrání a rychle pomůže najít dobré řešení.

Lze sjednat v rámci pojištění FLEXI rizikové životní pojištění.

Jak funguje infolinka MAJÁK

Na infolince dostanete odpovědi na dotazy ze zdravotní oblasti, jako jsou např.

  • Co vlastně znamená ta moje diagnóza? Opravdu musím na operaci? Nedá se to léčit jinak?
  • Dvouletá vnučka má vysokou horečku a zvrací, mám s ní jet okamžitě do nemocnice?
  • Dědeček byl zmatený a teď velmi tvrdě spí, nejde ho vzbudit. Máme ho nechat spát, je to v pořádku?
  • Kde je nejbližší otevřená lékárna?

V sociální oblasti vám na infolince poradíme např. s těmito problémy:

  • Na jaké příspěvky mám nárok? Služby, které teď musím využívat, ze svého nezaplatím.
  • Kde si mám o příspěvek požádat a kdy ho dostanu? Co musím k žádosti přiložit?
  • Je možné, aby za mnou chodil lékař nebo sestra domů, když k nim nedojdu? Kolik za to budu platit?
  • A kdo mi doma pomůže s úklidem, hygienou, vařením, když už to bez pomoci nedokážu?
  • Dá se někde zapůjčit pomůcka, kterou budu potřebovat jen pár měsíců a nechce se mi ji kupovat?

Výhody infolinky

  • unikátní spojení zdravotní a sociální problematiky
  • ušetří mnoho času při orientaci ve složité problematice
  • podá zaručeně správné a aktuální informace
  • non-stop provoz, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • služba pro celou rodinu, mladé i staré
  • volat mohou všichni bez ohledu na to, kdo službu sjednal
  • počet hovorů je neomezený

Kam volat

Máte-li dotaz ze zdravotní nebo sociální oblasti, volejte infolinku GLOBAL ASSISTANCE: +420 266 799 830

Mějte prosím připraveno číslo pojistné smlouvy, ke které byla služba MAJÁK sjednána.

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Navštívit nás můžete v 841 pobočkách po celé České republice.

Přeskočit na hlavní nabídku