Vážení klienti, z důvodu vládních opatření proti šíření nemoci COVID-19 a naší dobrovolné pomoci hygienickým stanicím při trasování kontaktů jsme omezili provozní dobu naší infolinky. Jsme vám k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
Trvalý příkaz si jednoduše nastavíte u své banky (např. v internetovém bankovnictví, nebo na pobočce). Číslo účtu a variabilní symbol pro platby zjistíte přes odkaz „vyhledat platební údaje“ na začátku této stránky.
Pokud využíváte internetové bankovnictví České spořitelny (dále jen IB ČS), můžete si aktivovat tento druh platby. Aktivaci provedete v nastavení IB ČS, včetně nastavení upozornění na vystavenou e-fakturu. U tohoto způsobu placení Vám vždy vystavíme e-fakturu, a z ní můžete jednoduše provést jednorázový příkaz k úhradě pojistného – údaje z e-faktury se přenesou do IB ČS
Aktivujte si u své banky platbu inkasem z účtu a nám zašlete číslo tohoto účtu, ze kterého máme platby inkasovat.
Doporučujeme Vám ověřit, zda si banka za tuto službu neúčtuje poplatek a zároveň překontrolovat maximální limit inkasa.
Pro tento druh platby, musíte mít zřízené spojovací číslo na České poště. To nám stačí zaslat a my už se o vše postaráme a platbu pojistného do SIPA sami připojíme.
Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!
Navštívit nás můžete v 824 pobočkách po celé České republice.
Přeskočit na hlavní nabídku