Komu je aplikace určena?
Aplikace je určena poradcům, kteří potřebují v terénu získat rychlý náhled na detail smluv FLEXI.
Na jakých přístrojích bude aplikace fungovat?
Verzi operačního systému najdete v nastavení svého přístroje, většinou u informací o softwaru.
U kterých smluv mohu nahlížet do jejich detailu?
Nejde mi otevřít detail smlouvy mého klienta (vyhledat intervence nebo pojistné události).
Podmínkou zobrazení detailu smlouvy je, že v interním systému pojišťovny je správně ke smlouvě přiřazeno vaše username, což lze ověřit na lince pro poradce. Pokud není přiřazeno správně, je třeba, aby vaše centrála podala žádost o převod smlouvy do vašeho kmene (pod váš username).
Aplikace mi nejde stáhnout do mobilního zařízení
Po kliknutí na ikonu aplikace se objevil symbol stahování, ale nezahájilo se stahování aplikace. Tento problém se může vyskytnout u OS Android. Jedná se o chybu internetového prohlížeče, který nedokáže stáhnout balíček aplikace mimo Google Play. Zkuste z Google Play nainstalovat jiný prohlížeč (např. FireFox) a stránku otevřít v něm.
Aplikace mi nejde nainstalovat.
U Android se při instalaci může objevit oznámení, že je třeba povolit instalaci z neznámých zdrojů/zdrojů mimo market. Aplikace je umístěna na serveru pojišťovny a proto je třeba povolit instalaci aplikací z neznámých zdrojů, resp. zdrojů mimo Android market (nastavení lze najít např. pod volbou Nastavení/Aplikace/Zabezpečení/Neznámé zdroje).
Při registraci mi hlásí: „Tento e-mail má již vytvořeno heslo“. Jak mám dále postupovat?
Tato hláška znamená, že si zadaný e-mail již někdo v minulosti registroval a zvolil k němu heslo. Ověřte správné zadání e-mailu a v případě, že si nevzpomenete na dříve vytvořené heslo, pokračujte změnou hesla dle bodu 9.
Při registraci mi hlásí: „Tento e-mail nemá oprávnění k přístupu do aplikace. Kontaktuje Vaši centrálu.“ Jak mám dále postupovat.
Přístupy tvoříme dle seznamu e-mailů, které nám zašle centrála společnosti. Je možné, že centrála nám váš e-mail nezaslala nebo se zkoušíte přihlásit pod jiným e-mailem, než nám zaslala vaše centrála. V každém případě se obraťte na centrálu.
Zapomněl jsem přístupové heslo do aplikace.
Změnu hesla můžete provést přes odkaz na úvodní obrazovce aplikace Změnit/Zapomenuté heslo. Vyplňte email používaný pro přihlášení do aplikace, klikněte na “Odeslat”, na vyplněnou e-mailovou adresu obdržíte link s odkazem na zadání nového hesla.
Při přihlašování nebo práci s aplikací se zobrazí hláška „Server neodpovídá. Zkuste prosím znovu.“
PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ APLIKACE „PČS asistent“
Provozovatelem aplikace PČS asistent je Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (dále jen „Provozovatel“), která je v souladu se zák. č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů oprávněna vykonávat majetková práva k této aplikaci. Provozovatel tímto vydává Podmínky pro užívání aplikace PČS asistent (dále jen „Podmínky“), které se vztahují na všechny uživatele aplikace PČS asistent:
Přístup a registrace
Upozornění
Pokud má poradce problém s otevíráním některých typů příloh v aplikaci PČS asistent, doporučujeme do přístroje s operačním programem Android nainstalovat aplikaci OfficeSuite Viewer 7 na Google Play, pro iOS v App Store vyhledat aplikaci FileApp.
Ochrana dat
Datum zveřejnění podmínek: 1. 10. 2018
Linka pro poradce: 957 115 115
E-mail: podporaflexi@koop.cz
* – povinné pole