Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Za pojistné události jsme loni klientům vyplatili téměř dvě a půl miliardy korun

17. 1. 2017

Pojišťovna České spořitelny vyplatila loni klientům za pojistné události téměř dvě a půl miliardy korun.

Nejvíce peněz klienti čerpali z pojištění denního odškodného a hospitalizace z důvodu úrazu nebo nemoci. Druhou nejvýznamnější částku pojišťovna vyplatila za pojištění smrti. Třetí nejvyšší částku použila na výplatu v případě trvalých následků úrazu. Loni také výrazně vzrostly částky vyplacené za pojištění invalidity a vážných nemocí.

Na výplaty z pojištění denního odškodného a hospitalizace z důvodu úrazu nebo nemoci pojišťovna v minulém roce použila jednu a půl miliardy korun. „Pojištění spojená s úrazy patří k nejvíce sjednávaným rizikům. Vůbec nejčastěji si klienti u nás sjednávají pojištění trvalých následků úrazu. Toto pojištění obsahuje téměř každá naše smlouva a loni jsme za ně klientům vyplatili téměř 400 milionů korun,“ uvádí Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny.

Soubory ke stažení

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku