Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Sedmdesát procent klientů Pojišťovny České spořitelny může díky životnímu pojištění ušetřit na daních i letos

18. 2. 2016

Pojišťovna České spořitelny koncem ledna rozeslala klientům, jejichž smlouva splňuje podmínky pro uznání daňového zvýhodnění, přes 400 000 potvrzení o zaplaceném pojistném v roce 2015.

Téměř 70 procent klientů si totiž v souvislosti s loňskou změnou pravidel daňového zvýhodnění u životního pojištění vybralo právě možnost udržet si nárok na odpočet od základu daně. Celková částka pro daňový odpočet za loňský rok dosahuje téměř 1,5 miliardy korun. Klienti Pojišťovny České spořitelny tak mohou na daních ušetřit přes 210 milionů korun.

Možnost uplatnit daňové zvýhodnění tak stále má většina klientů Pojišťovny České spořitelny – považují to za výhodné řešení. Životní pojištění jim umožňuje vytvářet si finanční rezervu na stáří a současně mohou čerpat daňové výhody. „Každý z klientů, jehož smlouva splňuje zákonné podmínky pro daňové zvýhodnění, si může od daňového základu odečíst až 12 000 Kč a získat tak od státu až 1 800 Kč na daních zpět,“ potvrzuje Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Pokud naši klienti daňový odpočet využijí, uspoří v průměru více než pět set korun.“

Soubory ke stažení

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku