Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Rakovina je nejčastěji hlášenou vážnou nemocí, lidé se na ni ale pojišťují nedostatečně.

24. 10. 2017

Pojišťovna České spořitelny loni vyplatila za vážné nemoci u dospělých přes 25 milionů korun. Nejčastěji to bylo v případě rakoviny, která tvoří přes 70 procent případů. Celková částka vyplacená za rakovinu tak činila téměř 17 milionů korun. Přestože je však rakovina nejčastěji hlášenou nemocí, lidé se na ni stále pojišťují nedostatečně. U vyplacených událostí činila průměrná pojistná částka necelých 129 000 korun, což obvykle nestačí na krytí výpadku příjmu kvůli potřebnému léčení, jenž průměrně trvá sedmnáct měsíců.

„Aby životní pojištění dostatečně jistilo rodinný rozpočet, je důležité si správně nastavit výši pojistných částek. Při vážné nemoci většinou dochází, kromě snížení příjmu po dobu několika měsíců až let, také k rapidnímu nárůstu dodatečných nákladů na léčení, například kvůli potřebě různých zdravotních pomůcek, doplňků stravy nebo na dopravu k lékaři. Obecně proto doporučujeme nastavit výši pojistných částek na dvojnásobek až pětinásobek obvyklého ročního příjmu,“ upozorňuje Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny.

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku