Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Pojišťovna České spořitelny vyplácí při vážném onemocnění příspěvek na léčení 60 000 korun

3. 4. 2017

Pojišťovna České spořitelny zvýhodnila pojištění vážných nemocí prostřednictvím mimořádné jarní akce.

Klientům, kteří si od 1. dubna 2017 do 31. května 2017 toto pojištění v rámci FLEXI životního pojištění sjednají a v budoucnu onemocní kteroukoliv ze sjednaných diagnóz, vyplatí příspěvek na léčení 60 000 korun. Akce platí i pro stávající klienty, kteří si pojištění vážných nemocí do smlouvy poprvé přidají.

Pojišťovna bude příspěvek na léčení vyplácet měsíčně v šesti pravidelných platbách ve výši 10 000 korun. „Příspěvek na léčení vyplatíme automaticky, klienti o něj nebudou muset žádat ani prokazovat své náklady s léčením. Peníze navíc tak mohou klienti využít už na začátku léčby, kdy jsou náklady s ní související nejvyšší,“ uvádí Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Léčba vážných nemocí obvykle trvá několik měsíců i let. Vážné nemoci také bývají nejčastější příčinou invalidity, a tak je důležité se pro tyto případy dobře zajistit.“

Praha

Soubory ke stažení

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku