Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Od 25. ledna rozesíláme klientům výroční rekapitulace pojistných smluv

21. 1. 2016

Od 25. ledna budeme klientům rozesílat přehled stavu pojistné smlouvy k 31. prosinci 2015.

Součástí přehledu je také informace, zda smlouva k tomuto datu umožňuje výběry z kapitálové hodnoty a zda splňuje podmínky pro daňové zvýhodnění platné od 1. ledna 2015.

Všichni klienti, jejichž smlouva podmínky pro daňové zvýhodnění splňuje, dostanou také potvrzení o zaplaceném pojistném na soukromé životní pojištění. Mohou si tak od základu daně odečíst zaplacené pojistné ve zdaňovacím období 2015 (ovšem pouze pojistné za sjednaná rizika smrti a dožití, za pojištění kapitálové hodnoty, za pojištění doživotní kapitálové renty, ostatní pojistná rizika nejsou daňově uznatelná), a to prostřednictvím svého zaměstnavatele nebo samostatně, v daňovém přiznání.

Klienti, kteří mají aktivované zasílání sdělení od pojišťovny prostřednictvím e-dokumentů, dostanou rekapitulace včetně potvrzení o výši odpočtu do aplikace SERVIS 24.

Pro větší pohodlí klientů budeme v roce 2016 postupně zavádět další formy elektronické komunikace. Budeme s klienty komunikovat prostřednictvím e-mailů a SMS zpráv. Proto dopis obsahuje i možnost udělení souhlasu s elektronickou komunikací a unikátní kód pro její spuštění. V rámci aktivace si klienti mohou také aktualizovat své kontakty (e-mail, telefon, korespondenční adresu).

Klienti, kteří souhlas s elektronickou komunikací udělí a kontakty zaktualizují do 28. února 2016, budou zařazeni do soutěže o hodnotné ceny.

Soubory ke stažení

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku