11. 4. 2017
Už rok klienti Pojišťovny České spořitelny hlásí pojistné události v oblasti životního pojištění on-line, prostřednictvím chytrého systému s individuálním navedením podle pojistné smlouvy.
Aktuálně on-line hlášení využívá téměř 3 500 klientů měsíčně. Každá čtvrtá pojistná událost je tak nahlášena elektronicky, bezchybně a z pohodlí domova.
„Klienti oceňujízejménato, že mají hlášení více pod kontrolou, a také rychlost likvidace,“ říká Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny, a doplňuje: „Nejčastěji nám klienti hlásí, stejně jako na papírových formulářích, denní odškodné za úrazy a onemocnění.“
Pojišťovna České spořitelny on-line hlášení pojistných událostí nadále zdokonaluje. „Od dubna mohou klienti nahlásit on-line ošetřování dítěte,“ představuje nové možnosti on-line systému Petr Zapletal.
Praha