Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Finexpert.cz: Co nás „dokope“ k uzavření životní pojistky?

1. 12. 2016

Nejčastějším impulzem k uzavření životní pojistky je, když si vezmeme hypotéku nebo se nám stane nějaký úraz. Úraz uvedl skoro každý pátý a hypotéku téměř každý šestý pojištěný Čech. Dalšími podněty mohou být životní změny, mezi které patří nástup do prvního zaměstnání, úmrtí nebo vážná situace v rodině, či narození potomka. Vyplynulo to z průzkumu Pojišťovny České spořitelny.

„Impuls k uzavření životního pojištění nejčastěji ovlivňuje vzdělání. Lidé s nižším vzděláním uvádějí úraz a narození dítěte dvakrát až třikrát častěji než vysokoškolsky vzdělaní lidé. Ti naopak zmiňují dvakrát častěji pořízení hypotéky nebo nástup do prvního zaměstnání,“ komentuje výsledky průzkumu Petr Procházka, ředitel úseku řízení produktů Pojišťovny České spořitelny.

Ženy versus muži

Impulzy pro uzavření životních pojistek jsou u pohlaví rozdílné, ale vcelku pochopitelné. Ženy jako hlavní podnět uvádějí úraz a úmrtí nebo vážnou situaci v rodině a také to, když se stanou matkami. Pro živitele je to zase fakt, že se zadlužili, tedy vzali si hypotéku. V úrazu se s ženami shodují.

Zdroj: FinExpert.cz

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku