Vážení klienti. S ohledem na vládní opatření proti šíření nemoci Covid-19 a naši dobrovolnou pomoc hygienickým stanicím při trasování kontaktů, došlo k dočasnému omezení provozu infolinky. Obracejte se na nás prosím pouze v pracovní dny od 8 do 17 hodin. Děkujeme za pochopení.

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.


Napsali o nás na idnes.cz: Češi se svěřili, že vážná životní situace přijde na osm tisíc měsíčně

20. 11. 2017

Životní pojistku nemá sjednanou polovina Čechů. Ti, kdo ji mají, ji nemusí mít dobře nastavenou. Jen pouhá desetina od této pojistky čeká zajištění v případě invalidity. Vážná životní situace přitom srazí rodinný rozpočet až o osm tisíc korun měsíčně. Zjistil to letošní rozsáhlý průzkumu Pojišťovny České spořitelny.

Průzkum probíhal u lidí, kteří se minimálně půl roku léčili z nemoci či úrazu, případně po stejnou dobu o někoho nemohoucího pečovali, nebo jim zemřel partner.

Uskromnit se po vážné situaci musela převážná většina dotazovaných, přesněji 83 procent. Na 53 procent domácností měla vážná životní situace kritický dopad. Nemocenská nebo invalidní důchod jim nestačil. Největší finanční potíže přitom měli lidé s hypotékou.

 „Vážná životní situace často vede ke ztrátě zaměstnání a je i zatěžkávací zkouškou partnerských a rodinných vztahů. Finanční potíže pak lidé řeší uskromněním se, ale ve velké míře musí sáhnout do naspořených peněz, brát si půjčky či prodávat majetek,“ přibližuje zjištění průzkumu mluvčí pojišťovny Jana Náchodská.

A kolik peněz lidem ve vážné životní situaci nejčastěji chybělo? „Příjem se nejčastěji snížil o osm tisíc korun, pro normální fungování scházelo domácnostem 6 500 korun,“ říká Martina Švábová, manažerka výzkumu Pojišťovny České spořitelny.

Rozpočet přitom nejvíce zatěžovaly náklady na bydlení a lékařskou péči, nezanedbatelné však v takové situaci byly i výdaje za jídlo.

Celý článek si přečtete zde: https://finance.idnes.cz/zivotni-pojisteni-dopad-vaznych-situaci-rozpocet-domacnosti-p6f-/poj.aspx?c=A171114_160615_poj_sov
 

Nevíte si rady? Rádi vám poradíme!

Kde se můžeme potkat

Vážení klienti,
je nám to velmi líto, ale v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, uzavíráme nejméně do 2. 11. všechny naše pobočky. Můžete využít našich služeb prostřednictvím svého poradce, webových stránek koop.cz nebo na infolince 957 105 105. Případně lze využít telefonní kontakt na pracovníka pobočky, který je uveden na vstupních dveřích pobočky. Každý náš pracovník bude nápomocen k vyřešení Vašeho požadavku. Děkujeme za pochopení.

Přeskočit na hlavní nabídku