Aplikace Flexina je mobilní aplikace pro externí poradce Kooperativy, slouží k náhledu na detail smluv "FLEXI", kdykoliv poradce potřebuje. Obsahuje informace o smlouvě klienta, pojistných událostech, intervencích, obchodní příležitosti na smlouvy, push notifikace ale také nejdůležitější informace z pojišťovny a kontakty. Aplikace je určena pro mobilní zařízení i tablety s operačním systémem iOS nebo Android. Aplikace není určena pro OS Windows Phone. Podmínkou užívání aplikace je registrace mobilního zařízení nebo tabletu a poradce v pojišťovně.
Verzi operačního systému najdete v nastavení svého přístroje, většinou u informací o softwaru.
Otisk prstu
nebo
PIN (nemůže obsahovat 4 stejná čísla a nemůže obsahovat vzestupnou/sestupnou řadu čísel)
Poradce z aplikace neodhlášen
Poradce z aplikace odhlášen
V hlavním menu „Smlouvy a nabídky“: Přes záložku „Moji klienti“ můžete nahlížet do detailu smluv svých klientů (z vašeho kmene) nebo klientů z kmene vašich podřízených poradců (nadřízený poradce musí být uveden v seznamu poradců), a to po zadání pouze 1 z těchto vstupních údajů: jména, příjmení klienta nebo čísla smlouvy/nabídky.
Pokud byste potřeboval získat náhled na smlouvu klienta v cizím kmeni, musíte přepnout na vyhledávání „Ostatní klienti“ a pro vyhledání smlouvy zadat všechny 4 požadované údajů: jméno, příjmení, rodné číslo / datum narození klienta nebo číslo smlouvy/nabídky klienta.
Podmínkou zobrazení detailu smlouvy je, že v interním systému pojišťovny je ke smlouvě správně přiřazeno vaše username, což lze ověřit na Help Desku pojišťovny. Pokud není přiřazeno správně, je třeba, aby vaše centrála podala žádost o převod smlouvy do vašeho kmene (pod váš username).
Tato hláška znamená, že si zadaný e‑mail již někdo v minulosti registroval a zvolil k němu heslo. Ověřte správné zadání e‑mailu. V případě, že si nevzpomenete na dříve vytvořené heslo, pokračujte změnou hesla.
Přístupy tvoříme dle seznamu e‑mailů, které nám zašle centrála společnosti. Je možné, že centrála nám váš e‑mail nezaslala nebo se zkoušíte přihlásit pod jiným e‑mailem, než nám zaslala vaše centrála. V každém případě se obraťte na centrálu.
Změnu hesla můžete provést přes přihlašovací obrazovku kliknutím do pole pro zadání e‑mailu nebo hesla. Aplikace zobrazí odkaz na „Zapomenuté heslo“. Klikněte na tento odkaz a zadejte váš e‑mail registrovaný u naší společnosti. Po odeslání požadavku si nové heslo můžete nastavit přes e‑mail zaslaný společností.
Při přihlášení do aplikace si nastavujete PIN nebo otisk prstu jako vstupní heslo do aplikace pro případ, že si aplikaci ve svém mobilním zařízení minimalizujete. Kdykoliv je pak možné aplikaci maximalizovat a začít s ní pracovat otevřením pomocí PINu nebo otisku prstu.
Server je dočasně přetížen, opakujte pokus později. Pokud budou problémy přetrvávat, kontaktujte Klientskou linku.
Provozovatelem aplikace Flexina je Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (dále jen „Provozovatel“), která je v souladu se zák. č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů oprávněna vykonávat majetková práva k této aplikaci. Provozovatel tímto vydává Podmínky pro užívání aplikace Flexina (dále jen „Podmínky“), které se vztahují na všechny uživatele aplikace:
Datum zveřejnění podmínek: 1. 1. 2019
Linka pro poradce: 957 115 115
E‑mail: podporaflexi@koop.cz
Pracovní doba: Po – Pá: 8:00 – 18:00
Pro rychlejší vyřešení vašeho dotazu, prosím, uveďte název aplikace, které se váš dotaz týká!
* – povinné pole